Innowacyjna metoda nauki czytania dla dzieci „Skuteczne zdziwienie. Wyzwalamy myślenie” to nowy projekt i jednocześnie sukces Katedry Pedagogiki Wieku Dziecięcego Uniwersytetu Łódzkiego.
Metoda ma charakter wdrożeniowy, przeznaczona jest do nauki czytania i pisania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Według autorki metody - prof. Moniki Wiśniewskiej – Kim, całościowe podejście do nauki czytania i pisania zapewnia dzieciom kontakt z kulturą, ma być rodzajem ekspresji i artystycznego wyrazu. To wyjątkowa propozycja - zadziwia specjalnie skonstruowanymi materiałami m.in. klockami konstrukcyjnymi, wizualizacjami graficznymi, książką obrazkową (opracowaną przez Martę Ignerską - światowej sławy graficzkę)
Projekt został dwukrotnie nagradzany na INTARG -Międzynarodowych Targach Wynalazków i Innowacji.
Polecam. Kamila Wolska
Więcej informacji w nagraniu.